foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marro

21 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Bon dia, tardi of nochi!

Na een maand heb ik dan tijd weten vrij te maken om wat foto's te plaatsen en genoeg snelheid van internet gekregen om ze up te kunnen loaden. Sinds kort heb ik internet hier in huis (wat behoorlijk chill is toch wel, ondanks dat je in de warmte niet zoveel computert)en ben er nu achter dat het des nachts stukken sneller en makkelijker gaat om foto's te plaatsen en muziekies te downen. Dus hieronder de link van me feauteaux

Veel plezier er mee en binnenkort volgen er naar alle waarschijnlijkheid meer en ook maar weer eens een verhaaltje.

Ayó

• 21 Februari 2008 - 14:37

Sven!:

Dude, haha...jij ook een waarbenjij, waar zijn we aan begonnen? ;)Dat bijhouden en foto's plaatsen, we hebben d'r zowat geen tijd voor!

Zie je later!

Sven

ps: nevs.waarbenjij.nu

• 21 Februari 2008 - 20:44

Jim:

Broeder....fawaka??

Feauteuax zien er goed uit!!
    Ziet alweer dat je als een god in Frankrijk..uhmm Curacuao leeft..hihi!
    Ziet binnenkort wel weer wat verschijnen..houd je taai en greetz aan flipper de dolfijn en Winston, Clarence, Gregory, Rodney etc... peace!

Je bro...

• 21 Februari 2008 - 20:49

Eiersalade-sanne;):

heej marro!! je hebt het goed voor elkaar zo te zien!! De foto's zien er echt fantastisch uit en zo te lezen heb je het prima naar je zin! Tof!
    Ik ben benieuwd naar de rest van je avonturen..geniet van je dolfijntjes en het zonnetje en de chillheid:)
    adios!

• 22 Februari 2008 - 11:15

Fenny:

Het valt niet mee om niet het temperament...van de eilandbewoners over te nemen... ha, ha. Ziet er leuk uit je foto's. Nu nog een paar van de dolfijnen....

Groetjes, Fenny.

• 26 Februari 2008 - 10:57

Kit:

Marro de Parro!
    't Ziet er op z'n minst aangenaam kleurrijk uit! Op je kribbe valt ook zeker niets aan te merken. 't Is duidelijk dat je daar flink gebakken zit!
    Dat goudbruine velletje heb je zeker alleen voor de foto aangetrokken?

Geniet het dak eraf!
    x Kit

• 27 Februari 2008 - 16:24

Jo:

Marro, Je had er eigenlijk bij moeten zijn zaterdag in La Touche.. Shit het was weer gezellig, veel bier, dansen en dat soort!!

Maar aan de andere kant ziet de foto's er ook wel weer rete vet uit! Goed shit... Lang leven de zon, zee en strand. Stuur maar een beetje deze kant op, want er is weer kou en regen hier... :(

X Jo

• 03 Maart 2008 - 17:59

Thelma:

Hoi Marro, zo te zien en horen heb jij het goed naar je zin! ;-) En inderdaad nu graag nog een paar fotos van dolfijnen! En van de omgeving?
    VEEL plezier daar, succes! Haal eruit wat er in zit! groetjes van Thelma

• 06 April 2008 - 14:49

Teunkers:

Dag her Marrokaan

Hier Teun uit het drukke, natte, koude en smerige kikkerlandje Nederland.
    Het gaat van de week weer vriezen en sneeuwen, dus van lente is voor als nog geen sprake.
    Bij is het vast beter in de provincie.
    Ik las dat je met dolfijnen hebt gezwommen, tjo lijkt me echt vet. Wij waren er in afrika
    ook bijna bij in gesprongen toen er een stel voorbij kwamen, helaas een gemiste kans.

In ieder geval die herzliche gruten aus arnheim en als we nog een keer een nachtelijke sessie
    bij de burgers zoo gaan doen zal ik mij ff bedenken waar jij tussen zwemt.

Tjo, tik u later

mister-T.

• 23 Mei 2008 - 17:42

Kris:

Jo TropicalMarro!!

'k heb ook je blog door, he! haha, wat een vette stage! En ook hele mooie foto's op Flickr, vooral van die papegaai! Vind dat je er wel heel professioneel uitziet met die camera. Nu nog 2 weekjes ofzo? en dan weer terug naar NL? Zag het berichtje van Ivo, dat jullie gelijk aankomen, grappig, zie je dan!

Groetjes Kris.