Ben ik weer eens een keer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu Ben ik weer eens een keer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu

Ben ik weer eens een keer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marro

05 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Olla makamba's!!!

Hier maar weer een seen berichtje van mij omdat sommige mensen het weer de nodige tijd vonden om wat te lezen, en ik nu ook om wat te palaatsen.Waar moet ik beginnen? Het is alweer een maand geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven dus in die tijd heb ik alweer heel wat dingen meegemaakt en leuke dingen gedaan. Dus... ten eerste sorry als ik sommige dingen misschien dubbel vertel maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Een maand geleden was hier Neerlands grootse kneus Jeroen van de Boom. Een (oud) huisgenoot had een feest voor zijn stage geregeld met als hoofd act deze kneus. Daarbij waren nog de repectievele Bennie Solo en wat Dj's van hier. Een geslaagd feeste was het, niet door die Jeroen maar omdat het gewoon rete gezellig was. Bennie solo heeft voor mij de avond gered, wat een kerel is dat zeg hee, die kerel kan zo (voor de Lochemers) op zondag middag in de tent met de keidagen.Je lacht je kapot. Veel gedronken en gelachen helemaal prima dus. Verder kijk ik hier veel films, op de patio en in de bios. In de bios heb ik nu Charlie Wilson's war en Fools Gold gezien. Een goede en een leuke film. Op dinsdag avond kan je op mambo beach ook films kijken, gratis en voor nix. Wat hier zo relaxt aan is is het feit dat je met je zelf meegenomen biertje in de open lucht op het strand in een lekkere zitkussen/bedje je filmpie zit te kijken.

Jeep safari

Week of twee geleden heb ik een trip uniek gedaan. Met een manneteje en vrouwtje of 15 zijn we met twee jeeps een tour gaan doen over het eiland heen. Dit was zekers een unieke trip, we zijn langs grotten gekomen en hebben wilde schildadden gespot. Ik heb in een naturlijke jacuzzi gezeten (wow dit was echt super!). Tussendoor hadden we een zeer goed verzorgde lunch met lekkere broodjes met beleg, fruit, sap water en wat je nog meer nodig heb om te lunchen. Daarna weer doorgereden naar de blauwe kamer, een onderwater grot waar je eerst een rots voor moest afspringen en een stukje zwemmen. Echt super mooi gewoon, super helder water en in die grot was alles, op een natuurlijke manier, blauw. Daar hebben we nog wat gerelaxt en vervolgens naar huis. En leuke en ook brakke dag omdat ik de nacht ervoor een bbq had bij het sea aquarium, bij mn werk, met te veel vlees en alcohol. Lees; bacardi, whiskey, bier rosé en dat ook nog eens allemaal door elkaar. Maarja ik had er geen last van dus wat zeik ik eigenlijk? Nix maar ik vind het gewoon leuk om te vertellen. Die zelfde avond deed ik mee met een beachvolleybal toernooi. Samen met de collega's van de Dolphin Academy hadden we een team gevormd. Wederom weer een gezellige avond. Op welke plek ben je geeindigd dan? hoor ik jullie denken, nou op de tweede van de twaalf teams geloof ik. Bind me er niet op vast. In de finale moesten we tegen een stel gasten die net iets te fanatiek waren, allemaal dezelfde pakkies aan en elke bal hebben. Maar ja tweede... helemaal zo slecht nog niet.

Zwemmen met de dolfijnen.

Gister heb ik voor het eerst gezwommen met de dolfijnen, of beter gezegd gesnurkeld. En van de dolfijnen is nu ongeveer ee jaar oud en die moet nog wennen aan de mensen met snorkels in het water en dat er ook gefilmd wordt door iemand met een duikfles op. Het was een soort oefening dus en ik met nog twee andere collega's mochten als figurand spelen. Echt een gewoldige ervaring kan ik je verzekeren. Ze voelen echt apart aan en ze zwemmen leuk met je mee. Het leuke aan een snurkel is dat je ze onder water ook goed kan bekijken. Wanneer jij duikt komen ze met je mee en dan kijk je je ze recht in de ogen GEWELDIG!!! Een leuke werkdag dus :D.

Verder weet ik het nu even niets meer mee te delen. Maar ik denk dat dit alweer een lang genoeg verhaaltje is en het hier te warm om nog langer te typen. Het gaat mij goed en hopelijk jullie ook allemaal!!!

Ayo!!!!!!!!!!!!!

  • 09 Maart 2008 - 19:23

    Ellen:

    Wat een geweldig rotleven heb jij toch!
    Om jaloers op te zijn. Leuk om jouw berichten te lezen en te herlezen.
    Dikke knuffel van je "ouwe lui".

  • 10 Maart 2008 - 18:26

    Jim:

    Geweldig bro! Zit te genieten van je verhaaltje...ben blij dathet allemaal goed gaat met je daaro! Spreek je snel....peace

  • 14 Maart 2008 - 07:12

    Ivanhoe:

    Mooi man!
    Hier ook alles prima, zit gesetteld tussen allerhande chille lui en vermaak me allerfijnst. Zie je over een paar maanden en zo, heinig an doar jung,
    Ivo

  • 15 Maart 2008 - 10:48

    Thelma:

    Hoi Marro,
    Dat klinkt weer goed! Veel plezier, Groetjes!!

  • 17 Maart 2008 - 12:21

    Aap:

    Wat vet lijkt me dat, zwemmen met dolfijnen! Je hebt ´t super voor elkaar maestro! Doe mij ook maar zo´n stage...huh stage? Het lijkt wel vakantie!:D (ik ben jaloers) Leer je sowieso wel iets?:P

    Peace!

  • 19 Maart 2008 - 15:54

    Jeffrey:

    geweldig , kippevel, te relax ,en te mooi om waar te zijn , dem wat een geluk heb jij toch pik leuk om te lezen dat het goed gaat en dat je totaal geen heimwee heb nou ik ga je weer spreken en ik hou de site in de gaten groeten jeffrey uit mssl

  • 20 Maart 2008 - 15:13

    Coby:

    Leuk Marro. je hebt me helemaal jaloers gemaakt, blijf mar lekker genieten!

  • 30 Maart 2008 - 15:51

    Chiel :

    Lekker nix!

    Goed te horen dat alles goed met je gaat! ;)

  • 02 April 2008 - 17:23

    Marleen:

    Heee Marro, klinkt dat ff chill allemaal, goed voor elkaar! Wanneer kom je ons land weer verblijden met je gezelschap?
    X!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2008

Weekje verder en weer wat dingetjes meegemaakt..

09 April 2008

Een ander (langer) verhaaltje

05 Maart 2008

Ben ik weer eens een keer

21 Februari 2008

foto's

10 Februari 2008

Hallo allemaal!!!
Marro

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 10689

Voorgaande reizen:

18 Januari 2008 - 18 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: