Eerste week Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu Eerste week Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu

Eerste week Curacao

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marro

26 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Mijn eerste week Curacao zit er op. De tijd vliegt echt voorbij hier. De reis is helemaal goed gegaan, 't duurde even voor de koffers er waren maar dat was dan ook het enige 'vervelende'. Op Hato werd ik opgewacht door de mensen van wereldstage die me naar mn nieuwe huis brachten. Het huis is zwaar ok, behalve dat de bankjes op de patio zwaar verrot zitten. Daar hebben ze niet echt over nagdacht ofzo. Ik heb hier een kamer wat allemaal prima is; bed, bureau, kast en wastafel...
Het was wel een beetje vreemd om op je verjaarda te vertrekken en hier te vieren (heb ik eigenlijk ook niet gedaan) maar toch met een paar mensen wat wezen eten en een paar biertjes gedronken, lekkerrrr!!!
Het eerste weekend lekker gechilld op mambo beach wat ongeveer 10 min. met de bus van mijn huis vandaan is. Maandag ben ik begonnen met me stage bij de dolphin academy en ik vind het echt een super stage tot nu toe. Ik ben de helft van de dag lekker buiten en heb uitzicht op zee en natuurlijk de dolfijntjes :D. Je begrijpt dus wel dat ik al behoorlijk bruin ben geworden, over een maand ben ik denk ik half zwart.
Voor de rest maak ik veel mee maar dat vertel ik jullie een andere keer aangezien ik dit verhaal op me stage schrijf en dan zal ik ook proberen een aantal foto's te plaatsen.
Voor nu AJO en de zonnige groeten,

Orram

  • 27 Januari 2008 - 15:34

    Debby:

    Nu al bruin.. niet te geloven! Geniet maar lekker x debby

  • 27 Januari 2008 - 17:10

    Ellen En Fred:

    Heee Marro,
    cool, lekker mooi weer, ohhhh wij zijn jaloers, haha. Maar het klinkt allemaal heel relaxed, veel succes met alles en je hebt de groetjes van alle Grashoppertjes. Geniet er maar van, we blijven je vanuit een druilerig Slamuis.
    Ellen en Fred XX

  • 29 Januari 2008 - 08:09

    EmoIvo:

    Oy! Klinkt goed ouwe! Hato, Mambo, bijna zwart :-) Ik zie dat het bij u nu 4.00 in de nacht is, ik mag zo naar school.... Als je vette foto's heb, kan niet wachten dus plemp ze maar ergens online.

    Verder nog wel wat nieuws van hier, maar dat komt op een andere manier wel tot u. Alles prima hier, ben ook in voorbereiding op mn stage (lees: prikken, DINGEN KOPEN oftewel SHOPPEN) en vertrek de 25e.

    De groeten daaro,

    Ivo

  • 29 Januari 2008 - 22:05

    Jef:

    klinkt zo lekkr .uit meer kan ik niet zeggen

  • 30 Januari 2008 - 10:00

    De Van Beekjes:

    Marro de Parro!
    Tropische verhalen zijn altijd fijn om te lezen. We zijn zeer gerust gesteld nu we weten dat alles op rolletjes loopt!
    Natuurlijk heb je nog een aantal plakkerige verjaarszoenen tegoed. Die zijn als het goed is nu onderweg :)

    We kunnen niet wachten op een kiekje van die chocolade-bruine tropische Marro!

    Geniet uiterst! En draag voor de verandering eens een krappe ballenknijper voor die optimaal egale teint. In blauw lijk je altijd bruiner.

    xx Kit
    en een stevige handdruk van herr Teun!

  • 30 Januari 2008 - 15:06

    Maarten:

    Hey Orram,
    Goed om te lezen dat je het naar je zin heb.
    Ben benieuwd naar je eerste foto's.
    Hier is 't verder kutweer regen enzo, ver contrast met 't weer daar.
    Doe je wel goed nix daar naast je stage... ; )
    Groeten M

  • 03 Februari 2008 - 16:06

    Fred En Coby:

    Hoi Marro,

    Fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat, geniet er maar van want de tijd is zo voorbij.

    Groeten van Fred en Coby.

  • 04 Februari 2008 - 10:27

    Johanneke:

    Klinkt echt goed!! Veel beter dan de sneeuw die wij hier dit weekend hadden in Nijmegen :(
    Heel veel plezier en zon nog op je stage, ik vind het supertof dat je daar je stage doet en ik ben ook wel jaloers...

    X
    Jo

  • 04 Februari 2008 - 14:40

    Fenny:

    Hee Neef!!!

    Klinkt alllemaal al heel goed! Geniet ervan! En de foto's... we hebben geduld.

  • 07 Februari 2008 - 18:31

    Chiel :

    Hola Orram,

    Ook maar eens ver weg!!? hoelang moet je stage lopen!? Ik geloof ook wel dat het zwaar chillend is daarzo!
    Je hebt je Cemerae meegenomen? oppassen he! Hans vertelde me eens dat ze daar graag "vissen"
    ;)
    Afwachtend op uw foto's groet ik u vanuit het eveneens zonnige Buenos Aires!

    Chiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2008

Weekje verder en weer wat dingetjes meegemaakt..

09 April 2008

Een ander (langer) verhaaltje

05 Maart 2008

Ben ik weer eens een keer

21 Februari 2008

foto's

10 Februari 2008

Hallo allemaal!!!
Marro

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 10704

Voorgaande reizen:

18 Januari 2008 - 18 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: