intro - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu intro - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Marro Kievit - WaarBenJij.nu

intro

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marro

30 December 2007 | Nederland, Lochem

Hallo allemaal!!!
Welkom op mijn dagboek voor de komende 5 maanden. Ik ga namelijk, voor hen die het nog niet wisten, stage lopen bij de dolphin-academy op Curacao.
Je kan hier mijn avonturen en belevenissen volgen en als je zin in hebt een reactie geven. Ik hoop dat jullie het een beetje met plezier zullen lezen. Ik schrijf dit nu nog in Lochem en straks zit ik in een studentenhuis in Punda- een studentenwijk in Willemstad- en zal ik mijn verhalen vanuit een internet cafétje schrijven. Zit je lekker? mooi! dan kan je nu de gebeurtenissen bekijken.

Massels!!!

  • 15 Januari 2008 - 17:46

    Thelma:

    Heb al even gekeken! ;-) Goed idee en makkelijk he dit soort sites. Ik ga je volgen! Groetjes van Thelma

  • 15 Januari 2008 - 17:50

    Thelma:

    Hyves wilde dit berichtje niet plaatsen:

    Je vertrekt gewoon op je verjaardag!
    Ik wil je via deze weg ontzettend veel plezier en succes wensen met je stage. Zodra je een paar mooie fotos hebt gemaakt, zet je er een op Hyves of op deze site?

    Doe voorzichtig en wees altijd op je hoede ;-) Maar maak er absoluut wat moois van, Leer veel en geniet! Groetjes van Thelma

  • 15 Januari 2008 - 19:55

    Mireille:

    Hoi Neef!
    Ik wil je nu alvast een goede reis wensen. Heeeeel veel plezier op Curacao. Ik ben jaloers op je!!
    Groetjes Mireille

  • 16 Januari 2008 - 14:59

    Emo Evers:

    Nice! Tropical nog wel, Orram. Laat je niet kisten/verpletteren/intimideren door den dolfijnen aldaar. Sterker, doe ze de groeten van mij! Vielen spa5 en dat de bierconsumptie in Willemstad net zo hoog moge zijn als in Latouche afgelopen zaterdag,

    groet Ivanhoe

  • 19 Januari 2008 - 15:10

    Ellen En Paul:

    Hadi Marro,

    Wat waren we blij je smsje 's nachts te ontvangen dat je vlucht goed verlopen is en je kamer top is. Heel veel plezier en dikke kus!!!

  • 19 Januari 2008 - 16:43

    Jim:

    Hey bro...goed dat je een site hebt voor dit soort dingen..
    Doe de groeten aan Rodney,Winston, Clarence en al die andere dolfijnen-matties! Fucking veel plezier daar en zet 'm op!

    Je gezond jaloerze broer..Jim
    Peace!!

  • 20 Januari 2008 - 09:44

    Conny:

    Ben even op je site geweest. Hartstikke goed idee van je om ons op deze manier mee te laten genieten. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je tijd op Curaçao.

  • 21 Januari 2008 - 09:10

    Gerrit:

    Marro,
    Nog gefelicitteerd met je verjaardag en succes gewenst tijdens je stageperiode.
    Leuk idee en wij zullen je volgen.
    Groetjes
    Gerrit

  • 21 Januari 2008 - 11:41

    Hanny En Leo:

    Beter laat dan nooit! Nog van harte gefeliciteerd,veel succes en plezier, dit gaar zeker lukken met die lekkere temperatuur,we kijken uit naar de eerste foto's.
    Groetjes van Leo en Hanny

  • 24 Januari 2008 - 14:38

    Laura:

    Hey aller liefste,

    Foei ik ben jaloers op je want als ik hier naar buiten kijk is het regen regen en nog eens regen... ppff

    Super leuke foto die van je eerste werkdag, je ziet er echt gelukkig uit! Zet je die ook even hierop de site..

    Na ik spreek je over een half uurtje via skype.. spannend :)

    Dikke knuffel xxx je meisje

  • 24 Januari 2008 - 21:48

    Laurens:

    Jow Orram,
    Anders trek ik het idee dat jij op een zonnig eiland zit, niet!
    Maar goeie, plaats snel wat foto's op deze TropicalMarro-(Bananenbar)site, kan ik tenminste zien waar ik over anderhalf jaar zit!

    Later gozer

  • 25 Januari 2008 - 15:46

    Jeffrey {maassluis}:

    he marro beetje ontspannen sfeertje in het land van de hangmatjes en de cocus bomen nou ik spreek je snel weer en succes daar gast groeten jef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lochem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2008

Weekje verder en weer wat dingetjes meegemaakt..

09 April 2008

Een ander (langer) verhaaltje

05 Maart 2008

Ben ik weer eens een keer

21 Februari 2008

foto's

10 Februari 2008

Hallo allemaal!!!
Marro

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10705

Voorgaande reizen:

18 Januari 2008 - 18 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: